NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018/2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
etcee2018

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Anna  Czyżewska

Anna Czyżewska

e-commerce marketing manager, DrTusz.pl

Od 7 lat związana z branżą e-commerce. Karierę rozpoczynała w sklepach internetowych: torres.pl oraz selkar.pl. Od ponad 3 lat odpowiada za marketing internetowy i e-commerce w firmie DrTusz.pl. Prowadzi warsztaty na temat tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku Poza pracą fanka zdrowego jedzenia o ogromnym apetycie na książki i dobre seriale.

Cosmin  Dan

Cosmin Dan

senior analyst covering services and payments, Euromonitor International

Cosmin Dan is a senior analyst covering Services and Payments at Euromonitor International. He holds a Bachelor’s degree in Management and Master’s in Marketing from the Academy of Economic Studies in Bucharest, Romania. With a detailed understanding of the business environment, Cosmin’s focus is analysing the markets development in different countries, identifying and confirming key trends.

Marek  Dorsz

Marek Dorsz

e-commerce manager, OBI Group Holding

Od 13 lat w branży e-commerce, doświadczenie zdobywał wdrażając własne start-upy internetowe oraz realizując projekty m.in dla Medicover i GO Sport. Od 2018 roku zarządza sprzedażą cyfrową w OBI, gdzie zespół, który ma transformować GO Sport w organizację omnichannelową. Skoncentrowany na skuteczności, na co dzień opiera decyzje na danych i stałym feedback'u konsumenckim. Po godzinach, dwukrotny maratończyk, współorganizator zawodów sumo robotów oraz fundator fundacji wspierającej praktyczną edukację dzieci.

Beata Gosławska

Beata Gosławska

dyrektor, Telemedi.com

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania  produktami zdrowotnymi, absolwentka kier. Zarządzanie i Marketing , Ekonomiki Zdrowia oraz MBA dla Kadry Medycznej. Od 2017r Dyrektor w Telemedico odpowiedzialna za kreowanie oraz sprzedaż B2B produktów i usług telemedycznych. Wcześniej przez  15 lat menedżer w  Grupie PZU odpowiedzialna za konstruowanie oraz wdrażanie produktów ubezpieczeń zdrowotnych, underwriting oferty specjalnej oraz negocjacje sprzedażowe z Klientami korporacyjnymi,  partnerstwa strategiczne zwiększające jakość i efektywność biznesu. Prywatnie i zawodowo pasjonatka tematyki dotyczącej usprawniania modeli i procesów na rynku usług zdrowotnych, telemedycyny  oraz obszaru innowacyjnych technologii poprawiających jakość życia  oraz  optymalizujących koszty i modele biznesowe firm korzystających z tych usług.

Marcin  Janczewski

Marcin Janczewski

CEO, DrTusz.pl

Współwłaściciel sklepu internetowego DrTusz.pl. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy, 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego. Z wykształcenia programista, z zainteresowania marketingowiec i sprzedawca, a ostatnio również data scientist. Po godzinach nadal fan nowych technologii, szybkich samochodów oraz surfingu.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX

Jest autorem książek "eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania", "Usability w e-Biznesie". W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability. Współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT. Był współtwórcą spółek z branży eCommerce, blogowych, SaaS oraz interaktywnych. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Pisze bloga http://divante.co/blog. Aktywnie wspiera młode biznesy kierujące swoją ofertę do B2B jako doradca i BA.

Zbigniew  Płuciennik

Zbigniew Płuciennik

założyciel i prezes serwisu, Szopi.pl

Jest założycielem i prezesem serwisu Szopi.pl, który od 2 lat dostarcza w największych Polskich miastach artykuły spożywcze w modelu „na żądanie”. Klient wybiera na stronie serwisu produkty z największych dyskontów i supermarketów, a „szoper”, współpracownik serwisu kupuje je w pobliskim sklepie i dowozi szybko tego samego dnia. Wcześniej przez 9 lat pracował w Alior Banku, gdzie był członkiem grupy założycielskiej i kierował szeregiem projektów i HR-em. Z wykształcenia fizyk, ma również za sobą doświadczenie w konsultingu – m.in. w The Boston Consulting Group w Polsce i w Niemczech.

Mikołaj Zygmański

Mikołaj Zygmański

team leader marketing & e-commerce, S'portofino / SAT TS

Prowadzi >30 osobowy zespół i odpowiada za strategie i realizację działań marketingowo-sprzedażowych dla projektów realizowanych przez firmę SAT: ekskluzywnych butików sportowych & e-Commerce S'portofino oraz sprzedaży B2B największych marek sportowych na świecie. Doświadczenie zdobywał w projektach z branży sport & outdoor oraz prowadząc 2 własne start-upy technologiczne. W pracy stara się opierać przede wszystkim na danych potwierdzających słuszność swoich tez i realizowanych strategii. Wierzy w ludzi i samoorganizację jako klucz do sukcesu rozwoju każdego projektu. Prywatnie pasjonat squasha, miłośnik muzyki i ex-członek Toastmasters International, w którym zdobywał doświadczenie jako mówca.

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas

E-commerce Director w Douglas, największej sieci perfrumerii w Polsce. Wcześniej przez 4 lata Head of Digital Marketing w euro.com.pl - największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Maciej jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.