NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Jindal_ET_2018 Friedman / Merlin Prelegenci callforspeakers

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Marek  Friedman

Marek Friedman

VP sales and marketing, Merlin Commerce

Wiceprezes zarządu do spraw marketingu i sprzedaży, związany ze spółką od 2013 roku. Specjalista komunikacji i marketingu związany z branżą od 15. Pomysłodawca, fundator i prezes fundacji im. Michała Friedmana. Jako COO odpowiadał za rozwój i marketing Digital Ventures, internetowej spółki mediowej będącej częścią największego ukraińskiego holdingu SCM. Współtworzył rebranding Telewizji Polsat w 2006 roku.

Ian  Jindal

Ian Jindal

leadership and transformation in multichannel retail and ecommerce, InternetRetailing

Ian Jindal is a consultant, publisher and advisor in eCommerce and multichannel retail. Ian cofounded and is Editor in Chief of InternetRetailing, providing insight and research for Europe’s etailers and multichannel retailers - www.internetretailing.net. InternetRetailing’s research team launched its Top500 ranking of the best retailers in the UK and, in 2016 the first performance-based ranking of European’s retailers - www.internetretailing.net/iruk and www.internetretailing.net/ireu. Ian’s retail clients include Selfridges, House of Fraser, Marks & Spencer, John Lewis, Asda, Couturelab, Waitrose, De Bijenkorf, Kering, Disney, IKEA and Walgreens Boots Alliance. Previously Ian was Group eCommerce Director at Littlewoods Shop Direct, and Head of Online Operations at the BBC. Ian founded the European eCommerce Forum, is an Advisor to eCommerce Europe and authored the UK’s first MSc in Internet Retailing.

Jacek  Tkaczuk

Jacek Tkaczuk

CTO, Hitspot Media, Bluerank

CTO w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. 12 lat przekrojowego doświadczenia w digitalu począwszy od web developmentu przez SEO, programmatic, skończywszy na analizie i wykorzystaniu danych online. Obecnie koordynuje działania i rozwój produktów w Hitspot Media w zakresie 1st i 2nd party DMP, personalizacji w displayu i on-site.