NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Jindal_ET_2018 Sziebig i-Systems Chroma Exponea Przelewy24 AtomStore karwatka

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Marek  Friedman

Marek Friedman

konsultant, Interim CMO (były wiceprezes Merlin Group)

Do grudnia 2017 wiceprezes zarządu do spraw marketingu i sprzedaży Merlin Group S.A., związany ze spółką od 2013 roku. Specjalista komunikacji i marketingu związany z branżą od 15. Pomysłodawca, fundator i prezes fundacji im. Michała Friedmana. Jako COO odpowiadał za rozwój i marketing Digital Ventures, internetowej spółki mediowej będącej częścią największego ukraińskiego holdingu SCM. Współtworzył rebranding Telewizji Polsat w 2006 roku.

Peter  Jakus

Peter Jakus

head of customer success CEE, Exponea

Experienced Web Analyst, Product/Project Manager and Team Leader. Recognized as a digital expert by Google (official Google Partner Trainer in Slovakia). Founder of fast-growing e-commerce accelerator MastersGate, co-organiser of MeasureCamp Bratislava. He appeared as a speaker on respected events (Superweek, WebExpo, Openslava, Trend Online Academy...) with talks about web analytics and e-commerce.

Ian  Jindal

Ian Jindal

leadership and transformation in multichannel retail and ecommerce, InternetRetailing

Ian Jindal is a consultant, publisher and advisor in eCommerce and multichannel retail. Ian cofounded and is Editor in Chief of InternetRetailing, providing insight and research for Europe’s etailers and multichannel retailers - www.internetretailing.net. InternetRetailing’s research team launched its Top500 ranking of the best retailers in the UK and, in 2016 the first performance-based ranking of European’s retailers - www.internetretailing.net/iruk and www.internetretailing.net/ireu. Ian’s retail clients include Selfridges, House of Fraser, Marks & Spencer, John Lewis, Asda, Couturelab, Waitrose, De Bijenkorf, Kering, Disney, IKEA and Walgreens Boots Alliance. Previously Ian was Group eCommerce Director at Littlewoods Shop Direct, and Head of Online Operations at the BBC. Ian founded the European eCommerce Forum, is an Advisor to eCommerce Europe and authored the UK’s first MSc in Internet Retailing.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX

Jest autorem książek "eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania", "Usability w e-Biznesie". W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability. Współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT. Był współtwórcą spółek z branży eCommerce, blogowych, SaaS oraz interaktywnych. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Pisze bloga http://divante.co/blog. Aktywnie wspiera młode biznesy kierujące swoją ofertę do B2B jako doradca i BA.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor ds. sprzedaży i marketingu – Przelewy24, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej

Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i  nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń.  W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń  rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.

Marcin  Majda

Marcin Majda

business development director, Chroma.pl

Odpowiedzialny za rozwój biznesu, proces transformacji największej drukarni online w Polsce obejmujący obszary nowego serwisu internetowego, zmiany oferty, IT oraz optymalizacji procesów. Swoje doświadczenie zdobywał w obszarze sprzedaży, consultingu oraz zarządzania projektami w branżach e-commerce oraz IT, w tym na rynkach międzynarodowych m.in. w Interia.pl, Comarch, Software Mind oraz Luxoft.

Monika  Pabian

Monika Pabian

marketing manager, AtomStore

Fascynatka nowych mediów i e-commerce. Posiada ponad 4 letnie doświadczenie w branży on-line marketingu. Doświadczenie zbierała w krakowskich agencjach interaktywnych tworząc strategię komunikacji w social mediach, by później przejść do e-commerce i zarządzać strategią w Presto i KrakVecie. W AtomStore odpowiedzialna jest za marketing i promocję brandu.

Marcin  Rutkowski

Marcin Rutkowski

marketing & PR manager, i-systems

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim i studiów podyplomowych z zakresu public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Obecnie coraz częściej po drugiej stronie katedry. Na co dzień w zespole marketingu i-systems.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Peter  Sziebig

Peter Sziebig

expansion director, Szallas.hu

In the last 12 year Peter Sziebig has been working with the largest Hungarian e-commerce marketplaces to help with their international expansion. For 5 years he was responsible for the czech and polish operations of Netpincer.hu (order food online). Than he was the CMO of the largest insurance broker port and was assigned to launch it in Romania, too. Now he is the polish director of Szallas.hu, the fast growing regional accommodation booking platform that is operating under the brand Nocleg.pl in Poland. 

Michał  Szmigielski

Michał Szmigielski

współzałożyciel, AtomStore

Współzałożyciel platformy AtomStore, autor wielu wdrożeń dla dużych marek takich jak Taiwangun, 7store, Nowa Farmacja, Cocolita i wiele innych. Doświadczony project manager, zna się na migracji systemów jak mało kto, przeszedł już chyba każdy możliwy scenariusz wdrożenia i z chęcią pomaga klientom AtomStore.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Jacek  Tkaczuk

Jacek Tkaczuk

CTO, Hitspot Media, Bluerank

CTO w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. 12 lat przekrojowego doświadczenia w digitalu począwszy od web developmentu przez SEO, programmatic, skończywszy na analizie i wykorzystaniu danych online. Obecnie koordynuje działania i rozwój produktów w Hitspot Media w zakresie 1st i 2nd party DMP, personalizacji w displayu i on-site.

Mariusz  Wnęk

Mariusz Wnęk

creative director, Chroma.pl

Creative director, product designer, absolwent psychologii stosowanej ze specjalizacją “Psychologia Reklamy”, ukończył również Elektroniczne Przetwarzanie Informacji ze specjalizacją “Interfejs Graficzny” na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoje doświadczenie zdobywał m. in. w Interia.pl i Agencji Reklamowej Opcom gdzie jako Art Director sprawował nadzór artystyczny nad kampaniami dla Škoda Polska, Crunchips i Otodom.pl. Zaufał mu takie marki jak: Adidas, Asus, Trek, GoPro czy Expo 2015. Wyróżniany na portalach branżowych: awwwards, deviantart, abduzeedo. W Drukarni Internetowej Chroma odpowiedzialny jest wygląd i UX serwisu internetowego oraz za spójną komunikację we wszystkich kanałach.