NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018/2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
etcee2018

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2019-03-07

09:00-09:15

Kawa/Networking#

09:15-09:30


09:30-10:00

Trendy 2018 - zmiany w celach inwestycyjnych ecommerce managerów#

Jak zmieniają się cele i budżety inwestowane przez menadżerów ecommerce w 2018. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę a jakimi nie zaprzątać sobie głowy.


10:00-10:50

AI in action today#

Outline: AI (Artificial intelligence) is pervading retail and increasing performance and opportunity in our already-competitive sector. In this presentation Ian Jindal will give an overview of AI in four sections:
- how it underpins the capabilities of our service providers, from Amazon and Google to software vendors - we’re using AI every day via our providers
- examples of how leading companies are benefitting from AI
- how as individual businesses and brands we can have a role in an AI world that’s dominated by the major data-owners
- what’s next?

Ian’s presentation will be case-study led and no PhD in maths is necessary!


10:50-11:20

Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?#

Rynek e-commerce obraca się wokół oczekiwań i preferencji klienta. Chcąc sprostać oczekiwaniom  konsumentów i pozostawić konkurencję w tyle, sprzedawcy muszą zapewnić kupującym maksymalnie komfortową, bezpieczną i szybką ścieżkę zakupową. Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o nowoczesne technologie w zakresie metod płatności ma bezpośredni wpływ na zatrzymanie obecnego konsumenta, jak i pozyskanie nowego. O tym, jakie znaczenie ma wdrożenie płatności online w sklepie internetowym na rozwój biznesu, w oparciu o przykłady Partnerów serwisu https://www.przelewy24.pl/ , opowie Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży – E-commerce.


11:20-11:50

Chroma.pl - Czy warto zaryzykować fotel lidera?#

Jeśli wszystko idzie dobrze to znaczy, że o czymś nie wiesz. Dowiedz się jak podjąć decyzję o zmianie oferty, serwisu internetowego, strategii komunikacji, brandingu i wiele innych, będąc liderem druku online w Polsce.


11:50-12:20

Kawa/Networking#

12:20-12:50

Round trip in Central-Eastern Europe. The experiences of the Szallas.hu / Nocleg.pl regional expansion#

The hands-on experiences of a regional hero on:
- What are the daily challenges of starting international presence.
- How we select target countries and scale up the operation?
- How we plan to build up a strong local accommodation booking platform in Poland.
- How can one survive among the fierce competition of global giants like Booking or Trivago? Mission impossible or plenty of opportunity?


12:50-13:20

Using Consumer Psychology and Personalization to Drive Sales#

How to create a persuasive website which will drive visitors to conversion? In Peter's talk you will see proven examples from e-commerce projects, real results and actionable tips, which you can use as well.


13:20-13:50

Wizja omnichannel, a konkretne rozwiązania#

Pomysł to jedno, a wykonanie to drugie. Na co warto zwrócić uwagę podczas łączenia świata online i offline? Jaka jest w tym rola marek, a jaka IT?


13:50-14:10

Dlaczego nie warto się reklamować? Czyli jakie wnioski możemy wyciągnąć z segmentacji klientów#

Każdy prowadzący sklep internetowy staje przed dylematem ile wydać na reklamę i jak się reklamować. Czasem jednak warto zadać pytanie czy jest w ogóle sens się reklamować? Oczywiście nikt nie zaryzykuje całkowitej rezygnacji z reklamy ale jeśli dobrze zrozumiemy swoich klientów to możemy wydzielić z nich takie grupy, do których nie tylko warto się reklamować, ale warto wydawać na reklamę więcej oraz takie grupy, których zwrot ze sprzedaży rzadko pokrywa koszty związane z obsługą zamówienia. Dlatego bywają sytuacje kiedy nie warto się reklamować, a zaoszczędzone pieniądze przekazać na inne działania. W swojej prezentacji pokażę jakie wnioski można wyciągnąć z segmentacji RFM.


14:10-15:00

Obiad/networking#

15:00-15:20

Wdrożenie e-commerce dla grupy City Sport#

W jaki sposób przygotować integrację z wieloma e-sklepami opartymi na jednym systemie ERP? Jak rozbudowywać system, by sprostać oczekiwaniom klienta? I najważniejsze jaki jest tego efekt czyli jak wzrosła sprzedaż.  


15:20-15:50

O krok przed użytkownikiem - produkty trafiające w sedno potrzeb#

Case study z wdrożenia systemu rekomendacji produktowych dla biura podróży Rainbow - systemu opartego na uczeniu maszynowym, którego celem jest rozpoznanie indywidualnych potrzeb użytkownika i dobór produktów, dla których prawdopodobieństwo konwersji jest najwyższe. System w rezultacie poszerza horyzont produktowy użytkownika prezentując mu w AdWords, programmaticu i na Facebooku nowe treści, najlepiej dostosowane do jego potrzeb, nawet jeśli wcześniej nie był ich nawet świadomy.


15:50-16:00